خریدار انواع آهن و مس و لوازم انباری 

مجموعه انبارتکانی و کتاب تکانی

خریدار ضایعات پروفیل

ما در انبار تکانی خریدار ضایعات پروفیل الومینیوم بصورت کلی و جزیی هستیم . همکاران ما با سرعت وبا قیمت مناسب اقدام به خرید این محصولات خواهند کرد .

مجموعه انبار تکانی با بیش از 10 سال فعالیت رسمی در استان تهران و البرز و حومه بعنوان یکی از بهترین مجموعه برای فروش ضایعات فلزی مانند ضایعات آهن ، چدن ، میلگرد ، ضایعات ساختمانی ، پلاستیک و همچنین فلزات رنگی مانند مس ، آلومینیوم ، برنج ، سرب ، کابل و … آماده خدمات رسانی به همشهریان گرامی در تهران و حومه تهران می باشد .

خریدار ضایعات پروفیل  انبارتکانی

قیمت ضایعات فلزی در تهران

آن چه که بیش از هر چیزی در قیمت خرید ضایعات فلزی تأثیر گذار می باشد، درجه بندی کیفی ضایعات است. ضایعات آهنی بر اساس استاندارد های خاصی درجه بندی شده و قیمت ها نیز بر اساس همین رتبه ها متفاوت می باشد. علاوه بر موارد گفته شده ، ما می توانیم به عواملی همچون جنس و نوع فلز (مس ، آهن ، آلومینیوم ، روی ، سرب ) ، میزان تمیزی و کیفیت محصول ، آلیاژها ، افزایش یا کاهش دلار اشاره ای داشته باشیم که بر قیمت خرید ضایعات فلز می توانند تاثیر بگذارند.

قیمت ضایعات آلومینیوم

آلومینیوم جزء آن دسته از فلزهایی هستند که قیمت آن ها با توجه به افزایش تقاضا بالا می رود. البته یکی از اصلی ترین فاکتورهای قیمت گذاری از سوی خریدار ضایعات ، نوع آلومینیوم می باشد. در کل دو نوع آلومینیوم وجود دارد که به دسته های خشک و نرم تقسیم می شوند. قیمت خرید ضایعات به این دو عامل بستگی دارد. برخی از آلومینیوم ها قابلیت استفاده ندارند، اما برخی دیگر کیفیت بهتری داشته و خریدار با بررسی های انجام شده می تواند بر سر قیمت با فروشنده به توافق برسد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *