خرید سی دی کهنه و فیلم های کهنه و نو   درب منزل و بدون واسطه با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت همکاران ما به همراه ترازوی دیجیتال در محل حضور یابند و بصورت کاملا نقد کالا  شما را خریداری نمایند.

سی دی کهنه
فیلم

خرید فیلم و سی دی کهنه ، نو بصورت جزیی

همکاران ما در سطح شهر تهران مستقر هستند تا سی دی های ( فیلم ، نرم افزار ، اموزشی ، برنامه و بازی ) شما را بصورت جزیی (حداقل 10 کیلوگرم) و تناژ را در کمتر از 1 ساعت درب منزل یا محل کار شما بصورت کاملا نقد خریداری نمایند به همین جهت میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید

سی دی

همکاران ما منصف ترین خریدار نقدی کالا در محل شما در سریعترین زمان درب منزل یا محل کار شما هستیم  . 

دوستان و همکاران ما بصورت حرفه ای  عمل کرده با و خدمات و راهنمایی های خود بهترین پیشنهاد و مسیر را در زمینه مورد نیاز شما در اختیارتان قرار خواهند داد . 

معمولا در خانه یا انباری ما تعداد زیادی CD,DVDوجود دارد .که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنیم مانند انواع سی دی فیلم های سینمایی ،بازی ،اموزشی و...که بعد از استفاده از آنها دیگر علاقه ای به بکارگیری مجدد نداریم و در گوشه خانه ویا انبار ما بلااستفاده میماند. شما میتوانید با انبار تکانی تماس بگیرید تا مسیر دیگری رو برای CD,DVD های شما پیشنهاد کنند

ما خریدار انواع سی دی فیلم ،اموزشی ،بازی (سالم ،نو،شکسته،خش دار) بدون استفاده در انباری شما« بصورت وزنی »هستیم.

P310X207 592410855655

شما میتوانید انتخاب کنید که سی دی هایتان کلا بازیافت شوند . یا ما در مسیری قرار دهیم تا دیگران هم بتوانند از انها استفاده کنند . 


همکاران ما با دقت و دلسوزی برای خرید CD,DVD های شما مشاوره داده و سی دی های شما را با بهترین قیمت خریداری می کنند.