خرید کتاب باطله و کاغذ های باطله و همچنین مجلات باطله و روزنامه های باطله درب منزل و بدون واسطه با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت همکاران ما به همراه ترازوی دیجیتال در محل حضور یابند و بصورت کاملا نقد کاغذ های باطله شما را خریداری نمایند.

 خرید کتاب باطله
کاغذ باطله

خرید کتاب باطله و کاغذ باطله بصورت جزیی

همکاران ما در سطح شهر تهران مستقر هستند تا کاغذ های باطله ( کتاب های باطله و مجله باطله و همچنین کاغذ های اداری ) شما را بصورت جزیی (حداقل 30 کیلوگرم) و تناژ را در کمتر از 1 ساعت درب منزل یا محل کار شما بصورت کاملا نقد خریداری نمایند به همین جهت میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید

خریدار کتاب دسته دوم

همکاران ما منصف ترین خریدار نقدی کتاب های درسی و دانشگاهی و همچنین دفتر باطله و انواع سر رسید و کاغذ های باطله در محل در سریعترین زمان درب منزل یا محل کار شما هستند . 

دوستان و همکاران ما بصورت حرفه ای  عمل کرده با و خدمات و راهنمایی های خود بهترین پیشنهاد و مسیر را در زمینه مورد نیاز شما در اختیارتان قرار خواهند داد . 

معمولا در خانه یا انباری ما ، تعدادی کتاب وجود دارد که دیگر از انها استفاده نمیکنیم ، یا کتابهایی هستند مانند کتاب های درسی و جزوهای قدیمی ( مدرسه یا دانشگاه ) و یا کتاب های داستان و علمی که خوانده ایم . ودیگر علاقه ای به مطالعه مجدد آنها نداریم . شما میتوانید با ما تماس بگیرید تا مسیر دیگری برای این کالا های شما قرار دهیم و با پیشنهاد های شگفت انگیز خودمان شما را شگفت زده کنیم .

فقط کتاب ها و کاغذ ها را نمی خریم بلکه
کارهایی که با کتاب های انجام میدهیم
کتاب دسته دوم
ما خریدار تمامی انواع کاغذ های شما از جمله کتاب های درسی و دانشگاهی بدون استفاده در انباری و یا کتابخانه شما می باشیم
خرید کاغذ باطله

شما میتوانید انتخاب کنید که کتاب هایتان کلا بازیافت شوند . یا ما در مسیری قرار دهیم تا دیگران هم بتوانند کتاب ها را مطالعه کنند . 

همکاران ما با دقت و دلسوزی برای  خرید کتاب باطله و کاغذ های باطله و همچنین مجلات باطله به شما مشاوره داده و کتاب های شما را باقیمت مناسب از شما خریداری خواهند کرد .