نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

خريدار وسايل منزل دست دوم بصورت یکجا

خزیدار لوازم منزل

در مجموعه ما میتوانید به راحتی وسايل منزل دست دوم خود را بفروشید و بصورت یکجا و کامل مشتری برای انها داشته باشید

سمساری در تمامی نقاط ايران وجود دارد و البته كه وجود تعداد آن ها ملاك اصلی افراد نخواهد بود و البته كه مسئله اصلی در رابطه با كيفيت ارائه خدمات خواهد بود، مجموعه انبار تکانی از جمله سايت هایی  می باشد كه خريدار وسايل منزل دست دوم در تهران می باشد و خريد كالا های شما را امكان خواهد ساخت. توجه داشته باشيد كه اين سايت با داشتن نماد اعتماد مردمی رضايت بسياری از خريداران و فروشندگان خود را سلب كرده است. در ادامه با خدمات اين سمساری و البته كالایی كه برای فروش گذاشته می شوند و نحوه قيمت گذاری بر روی كالا ها را دريافت خواهيد كرد.

 وسايل منزل دست دوم خود را بفروشید

چرا برای خريد بايد به انبار تکانی مرجعه كنيم؟

اين سوال برای تمامی افراد پيش آمده است. در اين بخش به صورت خلاصه و كامل برای شما دليل آن ها را عنوان میکنیم. ابتدا آن كه با بالا رفتن نرخ تورم در كشور ايران و افزايش قيمت های‌دلار و برند های لوازم خانگی و… سبب افزايش قيمت میشود. البته شما بايد در اين بخش توجه داشته باشيد كه برای كاهش قيمت اجناس بايد لوازم دست دوم و استوك را تهيه كنيد. با اين تفاسير مراجعه كردن به سمساری ها يكی‌ از موضوعات عاقلانه واقع خواهد شد. ( به اين دليل كه فرض كنيد اگر شما از سايت های آگهی دهنده استفاده كنيد. قطعا كه سايت آگهی دهنده كالا را برای‌شما تضمين نخواهد كرد. شما بايد با خود فروشنده صحبت كنيد ولی با مراجعه كردن به سمساری ايران به راحتی می توانيد اين مورد را عملی كنيد.)

دلايلی كه مراجعه به انبارتکانی را مهم واقع می كند عبارت اند از:

  • وجود كيفيت بالا : قطعا تمامی سمساری اين موضوع را ايفا نخواهند كرد. در برخی از مواقع ممكن است كه سمساری‌ها كالای خراب و يا به اصطلاح از كالا هایی رونمایی كنند كه صلاحيت كيفيت را ندارند. ولی به اين موضوع بساير توجه كرده است به اين دليل كه تمامی مشتری‌ ها يك ويژگی مشترك در خريد خود دارند و آن موردی به غير از كيفيت بالا نخواهد بود.
  • دوام : وجود دوام بالا هم به كيفيت كالا وابسته است. البته كه برای اين موضوع بهتر است مثال هایی را برای شما عنوان كنيم. فرض كنيد شما يخچالی را می‌خواهيد خريداری كنيد و البته كه اگر صلاحيت كيفيت كالا وجود نداشته باشد قطعا ميزان دوام آن ها كاسته خواهد شد.( اين موضوع توسط کارشناسان بررسی شده است و فقط و فقط از كالایی استقبال می شود كه از كيفيت خوبی برخوردار هستند)
  • وجود قيمت مناسب بر روی كالا: اگر شما كاربران عزيز از قيمت هایی به اصلاح فضایی لوازم خانگی و آشپزخانه خسته شده ايد به شما پيشنهاد می کنیم به ما مراجعه كنيد ولی چرا؟ قيمت مناسب بر روی هر كالا با توجه به ميزان كيفيت آن سنجيده خواهد شد و البته كه بايد به اين بخش بايد توجه شود. وجود كارشناسان خبره در اين زمينه سبب تحليل و بررسی خواهد شد و به عبارتی شما می‌ توانيد از قيمت كالای خود اطمينان حاصل كنيد.
  • مشورت و مشاوره توسط كارمندان: هنگامی كه شما می خواهيد كالایی را خريداری كنيد قطعا بايد به اين توجه داشته باشيد كه چرا من بايد اين كالا را خريداری كنم؟ يا اينكه با بودجه من چه ميزان كيفيت از يك كالا ارائه خواهد شد؟ برای پاسخ دادن به اين گونه از سوالات كه در خريد و فروش به شما كمك می كند می توانيد از همکاران ما كمك بگيريد. البته كه مشورت جزئی از تخصص ها است و بايد به آن توجه بسيار زيادی داشت.( برای درك بهتر شما از اين موضوع بهتر است مثال را ذكر كنيم. به عنوان مثال خريد ماشين لباس شویی و داشتن آن برای هر خانه ایی بسيار مهم است ولی كدام برند بايد انتخاب شود؟ ميزان بودجه معقول چقدر خواهد بود؟ پاسخ دادن به اين نوع از سوالات می تواند به شما كمك كند. البته كارشناسان ما به شما كمك خواهند كرد.

مزايای استفاده از سايت ما :

قطعا تا به الان و بعد از كلی توضيحات مختصر و كمك كننده به شما شايد اين سوال برای شما پيش آمده است. ولی برای پاسخ دادن به آن بهتر است چند مورد را برای شما اضافه كنيم:

  • دسترسی و ارتباط سريع: ديگر نبايد در عصری كه همه موارد به صورت اينترنتی حل می شود نبايد به صورت سنتی وارد عمل شد. در زمان های نسبتا قبل افراد مراجعه حضوری و با كلی گشت و گذار به دنبال سمساری می توانستند يك فروشگاهی پيدا كنند. ولی امروزه با سرچ كردن در اينترنت می توان سريع ترين سمساری محل خودتان را انتخاب كنيد. سمساری ايران با داشتن يك سايت و با ارائه خدماتی بسيار ارزنده به شما كمك خواهد كرد كه كالای دست دوم و استوك خود را برای‌ فروش بگذاريد. توجه داشته باشيد كه ارتباط سريع بعد از پيدا كردن مهم خواهد بود. شما چند تا راه به اصطلاح خواهيد داشت ابتدا آن كه با ما تماس حاصل كنيد و به عبارتی با كارشناسان ارتباط برقرار كنيد. البته كه نوع خدماتی كه می‌ خواهيد را شرح دهيد. اما روش ديگر ارتباط از طريق راه های ارتباطی سايت و شبكه های اجتماعی است كه پاسخگویی هم توسط پشتيبانان انجام میشود.
  • اعزام شدن به محل در اسرع وقت: شما به هنگام خريد می‌ توانيد خودتان مراجعه كنيد و يا اينكه افراد سمساری ايران به محل شما در اكثر نقاط تهران اعزام شوند و توجه داشته باشيد كه اين موضوع برای خريد و فروش قطعی كالا های شما خواهد بود و بهتر است كه اين موضوع را در نظر داشته باشيد. در تمامی سمساری های تهران حضور يافتن سريع در محل به چندين روز ختم خواهد شد و وقت شما در رابطه با اين مورد هدر خواهد رفت ولی افراد ما در اسرع وقت به محل شما اعزام خواهند شد و قطعا كه مشكل شما را حل خواهند كرد.
  • پيشنهادات منصفانه: وجود پيشنهادات منصفانه به كاربران و مشتريان از موضوعاتی كه است كه سمساری ايران را خاص جلوه می دهد. به عنوان مثال بهتر است بدانيد كه به هنگام خريد كولر آبی چه نوع برندی خوب است و قدرت موتور كدام يك از آن ها بهتر است. قطعا كه اساتيد با پيشنهاداتی منصفانه و دقيق به شما كمك خواهد كرد. ( البته اين روش در برخی‌ از فروشگاه های ديگر اجرایی نخواهد شد به اين دليل كه می خواهند سريعا كالایی كه به فروش نرفته اند را به فروش برسانند)

میتوانید به راحتی وسايل منزل دست دوم خود را بفروشید

وجود بهترين قيمت در مجموعه انبارتکانی از عواملی كه در خريد و فروش حراج لوازم خانگی دست دوم چقدر موثر است؟

قطعا 50 درصد خريد افراد با توجه به بودجه آن ها تعيين خواهد شد. به عنوان مثال بهتر است شرح دهيم كه افزايش قيمت نا مطبوع يك كالا سبب آن خواهد شد. كه كالا به فروش نرود و يا خريداری نشود. البته متاسفانه اين موضوع در بسياری‌ از سايت های ايرانی اجرا می شود. بهتر است بدانيد در سمساری ايران اين موضوع بلعكس خواهد بود. داشتن قيمت مطبوع در تمامی كالا ها سبب فروش چندين برابر مجموعه ما می باشد و مشتريان بسيار زيادی از اين بابت خوشحال هستند. قيمت مناسب برای هر كالا ابتدا توسط كارشناسان با توجه به معيار های خاص بررسی خواهد شد. به عنوان مثال وجود كيفيت عالی و دوارم و نوع رنگ خاص و… از جمله معيار هایی‌ است كه قيمت ها را تعيين می كنند و البته كه تمامی قيمت ها نيز با توجه به نكات منفی هم تغيير خواهد كرد.

نكته مهم در رابطه با قيمت كالا ها: البته ممكن است كه كالایی را شما برای فروش داشته باشيد. البته اگر در كالا مد نظر مشكلی وجود داشته باشيد اين را بدانيد كه هزينه بازبينی و درست كردن آن نيز از قيمت كلی كالا كاسته خواهد شد. اين مورد نه تنها در مجموعه ما بلكه در تمامی سمساری ها بررسی میشود و قطعا كه تاثير بسيار زيادی در روند قيمت گذاری دارد. ( پيشنهاد ما به شما آن است كه اگر كالای شما خراب شدگی دارد بهتر است كه ابتدا ان را درست كرده و بعد برای فروش بگذاريد.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *