خریدار انواع آهن و مس و لوازم انباری 

مجموعه انبارتکانی و کتاب تکانی

خریدار لوازم دست دوم در کرج و شهریار

ما در انبار تکانی خریدار لوازم دست دوم در کرج و شهریار بصورت کلی و جزیی هستیم . همکاران ما با سرعت وبا قیمت مناسب اقدام به خرید این محصولات خواهند کرد .

در مجموعه ما میتوانید بایک تماس و برقراری ارتباط با کارشناسانان مجموعه ما به راحتی ضایعات پروفیل خود را به هر میزان و حجم به فروش برسانید .

مجموعه انبار تکانی با بیش از 10 سال فعالیت رسمی در استان تهران و البرز و حومه بعنوان یکی از بهترین مجموعه برای فروش ضایعات فلزی مانند ضایعات آهن ، چدن ، میلگرد ، ضایعات ساختمانی ، پلاستیک و همچنین فلزات رنگی مانند مس ، آلومینیوم ، برنج ، سرب ، کابل و … آماده خدمات رسانی به همشهریان گرامی در تهران و حومه تهران می باشد .

خریدار لوازم دست دوم در کرج و شهریار

خریدار لوازم دست دوم در کرج و شهریار

آن چه که بیش از هر چیزی در قیمت خریدار لوازم دست دوم تأثیر گذار می باشد، درجه بندی کیفی ضایعات است. ضایعات آهنی بر اساس استاندارد های خاصی درجه بندی شده و قیمت ها نیز بر اساس همین رتبه ها متفاوت می باشد. علاوه بر موارد گفته شده ، ما می توانیم به عواملی همچون جنس و نوع فلز (مس ، آهن ، آلومینیوم ، روی ، سرب ) ، میزان تمیزی و کیفیت محصول ، آلیاژها ، افزایش یا کاهش دلار اشاره ای داشته باشیم که بر قیمت خرید ضایعات فلز می توانند تاثیر بگذارند.

مجموعه انبار تکانی یک سمساری

در مجموعه ما میتوانید خدمات ویژه سمساری انلاین را تجربه کنید . همکاران ما آموزش دیده هستید و با تجربه بالا و احترام در سریعترین زمان در کنار شما هستند

در مجموعه ما به راحتی میتوانید انواع لوازم مسی ، آهنی ، چدن ، آلومینیم و حتی دیگر لوازم منزل خود را به فروش برسانید .

حتی اگر قصد مهاجرت دارید میتوانید با اسودگی برای فروش کلی لوازم منزل خود با ما تماس بگیرید .

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *