خریدار انواع آهن و مس و لوازم انباری 

مجموعه انبارتکانی و کتاب تکانی

خریدارانواع شیر آلات کهنه و فرسوده

ما در انبار تکانی بصورت کلی وجزیی خریدارانواع شیر آلات کهنه و فرسوده شما هستیم . در مجموعه انبار تکانی با خدمات گسترده و همچنین نیروهای متخصص در کنار شماست ، با قیمت گذاری منصفانه و البته سرعت در خرید و تسویه فوری در محل شما .

در بخش‌های مختلف منزل و یا محل کار انواع شیرآلات را می‌توان مشاهده کرد. شیر ظرفشویی، شیر دستشویی، شیرهای تنظیم آبگرمکن و شوفاژ، شیر حیاط، شیرهای قطع و وصل مجرای آب در لوله‌ها از جمله این شیرآلات هستند. واضح است که این شیرآلات همانند دیگر وسایل به مرور زمان فرسوده و غیرقابل استفاده می‌شود که در اصطلاح به این شیرآلات غیر قابل استفاده ضایعات شیرالات می‌گویند.

خریدارانواع شیر آلات کهنه و فرسوده

مشاوران مجموعه انبار تکانی می تواند شمارا راهنمایی کند و همچنین خریدار انواع شیر آلات حمام ودستشویی دست دوم ومعیوب شما نیز هست وبا قیمت مناسب این کالا را از شما خریداری خواهد کرد

خریدارانواع شیر آلات کهنه و فرسوده

شما میتوانید حتی از ما در خواست تعویض کالا نو با کهنه داشته باشید .

در سال‌های گذشته برای فروش ضایعات قیمت شیرآلات و دیگر زائد باید منتظر خریدار دوره گرد در کوچه و خیابان‌ها می‌شدید اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی می‌توانید به آسانی و به صورت آنلاین ضایعات شیرآلات خود را با قیمت بسیار مطلوب به خریداران ضایعات بفروشید

ضایعات شیرآلات با بالاترین قیمت روز است. اگر قصد فروش ضایعات خود را دارید اما با قیمت پایین خریداران مواجه شده‌اید انبار تکانی ضایعات شما را با بهترین و بالاترین قیمت خریداری می‌کند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *